close

כיבוי אש באוטובוסים

מערכות כיבוי תוצרת DAFO מתוכננות ומיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מניעת דליקות וכיבוין בזמן, מושגים על ידי רכישת מיומנות וידע בתחום בטיחות אש.

בזכות שילוב פעולה שיטתית למניעת אש והתקנת מערכת לכיבוי אש אוטומטית מתוצרת DAFO, אנו מונעים דליקות ומכבים אותן בעת התהוותן בכלי באוטובוסים על סוגיהם השונים.
תוצאה ישירה של פעולות אלו הינה, השגת הגנה יעילה מפני דליקות תוך הפחתה משמעותית של נזקי אש, מניעת השבתה של האוטובוס תוך כדי שמירה רציפה על המשכיות עבודת האוטובוס.

חברת וולקנו וחברת DAFO מציעות קו מוצרים רחב בתחום מערכות לגילוי וכיבוי אש לאוטובוסים על סוגיהם השונים.
קו המוצרים שלנו נותן מענה, מפתרון פשוט ועד לפתרון התפור לצרכי הלקוח (tailor-made), עבור מערכות לכל סוגי הרכב, המונעים בכל סוגי הדלק הקיימים בשוק, החל מדלק קונבנציונלי דרך סוגי דלק חליפיים כגון, גז, אתנול וחשמל.
מערכות DAFO  מתאימות לכל דגמי האוטובוסים, מיניבוסים הקיימים בשוק.

לעיתים קרובות, דליקות באוטובוסים יכולים להיות מאוד אלימות ועוצמתיות. דבר העלול להקשות מאד על כיבוין באמצעות מטפים ידניים, לסכן את חיי הנוסעים ולאובדן כספי רב.
באמצעות מערכת כיבוי אוטומטית שתוכננה במקצוענות ונבחנה על פי תקנים בינלאומיים מחמירים, אנו מקבלים הגנה מהירה ואפקטיבית אשר מונעת את נזקי האש הקשים.

חברת וולקנו וחברת DAFO נמצאות בחזית הטכנולוגיה בכל הקשור למערכות כיבוי אש באוטובוסים על דגמיהם השונים, החברות מסוגלות היום לספק מערכות כיבוי אש לכל סוג לקוח החל מיצרן האוטובוס ועד להתקנה של המערכת אצל מפעיל האוטובוס. כל זאת, תוך שמירה על איכות ואמינות מוצר גבוה במיוחד, ניסיון מוכח של מאות אלפי מערכות מותקנות בעולם, זמן הספקה קצר ומחירים נוחים.

המגוון הרחב של מוצרינו והעצמאות המקצועית שלנו מאפשרים לנו תמיד להציע את הפתרון הטוב ביותר לצרכי לקוחותינו בכל הקשור לאוטובוסים המונעים בסוגי דלק שונים כולל אוטובוסים חשמליים, דרישות הרגולציה והתקינה בארץ ובעולם.

איכות, אמינות ועלות מול תועלת הנם תנאי יסוד לעבודה עם תעשיית הרכב. שתי החברות מספקות היום ביחד מערך הספקה מהיר של מערכות ללקוחותיה בכל נקודה בעולם.

פריסת מערך התחזוקה הארצי של חברת וולקנו מאפשרת לחברה לבצע את כל הפעולות הנדרשות החל מביצוע סקר סיכונים, תכנון, התקנה, תמיכה אצל יצרן הרכב, הדרכות והכשרות וביצוע תחזוקה במשך כל ימות השנה (למעט יום כיפור ויום העצמאות) בכל רחבי המדינה. מערך הנותן מענה בתוך שעות ספורות לכל קריאת שירות.

עקרון יסוד של חברת וולקנו

שמירת בטיחות הנוסעים הנה מטרה עליונה של חברת וולקנו. מטרה זו מושגת על ידנו באמצעות בחירת מערכת כיבוי אש הטובה והאמינה ביותר הקיימת בשוק, אשר תוכננה ונבנתה על ידי טובי המהנדסים בשוק כיבוי האש העולמי, מערך בקרת איכות קפדני, הורדת תכיפות התקלות (של המערכת) לאפס, הדרכות מקצועיות של אנשי צוות החברה, תוך מתן הדרכות והכשרות לבעלי ציי הרכב בכל הקשור לשגרת מניעת דליקות ברכב לאורך כל ימות השנה.

עלות מול תועלת

מערכות DAFO מספקות את העסקה הטובה ביותר למפעיל האוטובוס, אמינותה הגבוהה של המערכת מתבטאת באפס תקלות שווא, אפס התראות שווא לאורך כל תקופת חיי האוטובוס והמערכת.

עלוני מידע ומדריכים

Share on Facebook