close

נוזל כיבוי אש – FORREX

נוזל הכיבוי מסוג Forrex™ nvuu t, הבסיס של מערכות כיבוי האש של חברת DAFO. הוא  פותח במיוחד לכיבוי אש בתאי מנוע.

Forrex™ הנו קצף עם כושר כיבוי גדול של המותאם לכיבוי מטעני אש מסוגים שונים כגון, סולר, בנזין, שמנים הידראוליים, פלסטיק, גומי מוצקים  ועוד.

נוזל הכיבוי משלב בתוכו שתי תכונות חשובות לכיבוי אש והן – כיבוי מידי של האש, מניעת התחדשות האש. תכונות בלעדיות אשר פותחו במיוחד לסוג  מטען אש הקיים בתאי מנוע והמאפשר כיבוי מידי של האש (knockdown) תוך יצירת הגנה מיוחדת מפני התחדשות האש (re-ignition) כפועל יוצא של הורדה דרמטית של הטמפרטורה בתא המנוע וקירור כל רכיבי המנוע וזאת למקרה שמקור החום עדיין פעיל בתא המנוע.

יתרונות השימוש ב ForrexTM

מרכיבי נוזל הכיבוי של DAFO הנה בבעלותה הבלעדית של חברת DAFO. תמהיל כימיקלים זה, המרכיב את נוזל הכיבוי מסוג ‘Forrex™ מקנה לקצף את יכולות הכיבוי והקירור הגבוהים שלו.

יעילות כיבוי מידית – Forrex מוסנק אל תוך תא המנוע, תוך יצירת כיסוי וחפיפה של שכבת קצף של כל חלקי המנוע, שכבת קצף אשר מבודדת את החמצן מחומרי הבעירה.

יכולת חדירה גבוהה – טיפות הקצף שנוצרות בעת פעולת הכיבוי מכסות את כל חלקי המנוע ויוצרות שכבה דקה של קצף הסופגת את החום של חלקי המנוע ובכך מקררת אותם באופן דרמטי. כמו כן, ל Forrex  יש יכולת חדירות גבוהה והוא מגיע לכל חלק ומקום בתא המנוע העלול לעלות באש ומכבה אותו. תכונה זו חשובה במיוחד כאשר בדליקה מעורבים נוזלים דליקים.

קירור עוצמתי – Forrex מוריד  את טמפרטורת תא המנוע על חלקיו השונים אל מתחת לטמפרטורת ההצתה של מטען האש הנמצא בתא המנוע.

מניעת התחדשות האש – Forrex – מושגת בגלל התכונות שצוינו לעיל קריא – חדירות גבוהה, בידוד כל חלקי המנוע מהחמצן וקירור עוצמתי

ניקוי תא המנוע לאחר פעולת המערכת – שטיפה של תא המנוע במים רגילים ללא לחץ, מנקה אה את הקצף במהירות ובפשטות.

עלוני מידע ומדריכים

Share on Facebook