close

BUSLINE

רוב דליקות באוטובוסים מתהוות בתא המנוע, התקנת מערכת גילוי וכיבוי אש אוטומטית אמינה בתא המנוע והמגיבה במהירות בעת התהוות אש, מערכת שתפקידה לגלות התהוות אש להתריע לנהג האוטובוס ולהפעיל כיבוי אוטומטי היא הפתרון להגנה על האוטובוס מפני אש ושמירה על בטיחות הנוסעים.

עם מעל  165,000  מערכות כיבוי אש שנמכרו עד היום ברחבי העולם, הידע והניסיון שלנו  מציבים את מערכות כיבוי האש מתוצרת תוצרת DAFO בחזית טכנולוגיית כיבוי האש באוטובוסים, תוך הבטחת אמינות גבוהה במיוחד של המערכות.

אמינותם הגבוהה של המערכות  מוזילה את עלות התחזוקה של המערכת ומאפשרת ליצרני האוטובוסים ומפעילי ציי האוטובוסים לכמת במונחי עלות תועלת את עלות התחזוקה הרב שנתית של מערכת הכיבוי ובעשותם זאת המסקנה המתבקשת תמיד – DAFO הנה המערכת הזולה הקיימת בשוק.

איכות, אמינות ועלות מול תועלת הן דרישות חיוניות בתעשיית הרכב. על מנת להשיג את הדרישות הגבוהות של תעשיית הרכב, DAFO מציגה מערכת מוכחת לכיבוי אש לנפחים גבוהים במיוחד.

 Bus Line –  המערכת נותנת מענה לאיומי התהוות דליקה בתא המנוע  ומבטיחה את שלמות האוטובוס ובטיחות הנוסעים.

מערכות DAFO קלות לתחזוקה, ניתנות למילוי חוזר בבית הלקוח דבר המוזיל את עלויות ההפעלה של האוטובוס.

במרוצת השנים DAFO רכשה ניסיון רב וידע המבוסס על ניסיון מצטבר של DAFO ושל לקוחותיה ברחבי העולם אשר סייע ומסייע רבות בפיתוח מערכות גילוי וכיבוי אש אמינות במיוחד, החל מחיסול תופעות אזעקות שווא והפעלות שווא של המערכות.

תוצאה ישירה של עבודת  מחלקת המחקר והפיתוח של החברה, DAFO גאה היום להציג שלוש מערכות כיבוי אש אמינות  במיוחד עם גישה שונה ופורצת דרך  בכל הקשור למערכות גילוי וכיבוי אש באוטובוסים ומיניבוסים המונעים בבל סוגי הדלק הקיימים בשוק הרכב החל מבנזין, סולר, דלק חלופי כגון חשמל, גז ואתנול. לב המערכת מבוסס על מכל חומר הכיבוי נטול גז דוחף (המכל אינו מכיל לחץ).

החלקים העיקריים של מערכת Bus Line הם – גלאי חום ליניארי, צנרת אל חלד, נחירי פיזור, מכל חומר כיבוי נטול לחץ.  קצף לכיבוי אש מסוג Forrex  המותאם במיוחד לכיבוי מטען אש המשלב בתוכו נוזלים דליקים כגון סולר, בנזין שמנים הידראוליים, דליקות חשמל, דליקות בסוללות ליתיום, גומי ומוצקים.

Forrex – קצף הכיבוי מאחד בתוכו את היתרונות של כיבוי בכימיקלים יבשים (אבקה) וכיבוי אש באמצעות כימיקלים רטובים (קצף), שתי תכונות חשובות אלו הן – כיבוי מידי של האש ומניעת הצתה מחודשת של האש תוך כדי קירורו של חלל תא המנוע וכל חלקי המנוע.

הלחץ הדוחף את הקצף מסופק ממכל חנקן עצמאי. תכנון זה של המוצר מאפשר למכל חומר הכיבוי לא להכיל גז דוחף (המכל נטול לחץ) תכונה המצמצמת למינימום את אפשרות הפגיעה ממכלי הכיבוי \, להבדיל ממערכות כיבוי אשר חומר הכיבוי בהם והגז מאוחסנים יחדיו. תכנון זה של המוצר מאפשר להתקין את מכל חומר הכיבוי בכל זווית אפשרית  כולל במאוזן.

  • המערכת חייבת לעבור תחזוקה שנתית על ידי מתחזק / מתקין מוסמך של חברת DAFO.
  • כל 10 שנים יש להחליף את חומר הכיבוי.
  • מערכות DAFO קלות לתחזוקה, ניתנות למילוי חוזר בבית הלקוח, אפשרות זו מוזילה את עלויות ההפעלה של האוטובוס.
  • במקרה של הפעלת המערכת קל מאוד לנקות את תא המנוע באמצעות שטיפת המנוע עם מים (ללא לחץ), כמו כן חומר הכיבוי אינו משתך (קורוזיבי).

יתרונות מערכת Bus Line

  • מערכת לכיבוי נפח גדול
  • מכל נטול לחץ
  •  Forrex – חומר הכיבוי מסוג קצף
  • תחזוקה זולה
  • ידידותי לסביבה
Share on Facebook