close

מערכות כיבוי אש מדגם SV-K

על מנת להבטיח הגנה מלאה ובטוחה מפני אש למגוון רחב של  כלי רכב הקיימים בעולם, חברת DAFO פיתחה את מערכות הכיבוי מסדרת SV-K אשר נותנות מענה לסוגיה זו.

עם סדרה של מכלים (המכילים את נוזל הכיבוי) בגדלים שונים המכילים  5 עד 25 ליטר אשר ניתנים להיות משורשרים למספר מכלים, אנו מסוגלים להגן על כל סוג כלי רכב או צמ”ה (החל מהמלגזה הקטנה ביותר דרך כל סוגי האוטובוסים  ועד לכלי הצמ”ה הענקיים  הפועלים במכרות).
מערכות SV-K הינן מערכות נטולות לח. רק בעת הפעלת  מערכת הכיבוי המכל נמצא תחת לחץ ומיד עם סיום פעולת הכיבוי המערכת  חוזרת למצבה הרגיל – מערכת נטולת לחץ.

המכל מדגם SV-K מאפשר גמישות מרבית באופן ההתקנה, הוא יכול להיות ממוקם בכל מקום על הכלי ובכל זווית, ממצב מאוזן ועד למצב אנכי. הפעלת המערכת יכולה להתבצע הן באופן ידני בלבד והן על ידי מערכת גילוי אוטומטית תוצרת DAFO,  זאת על מנת לתת מענה אופטימלי לדרישות הלקוח, התקינה והרגולציה המקומית.

הלחץ להסנקת נוזל הכיבוי (קצף) מגיע ממכל חנקן עצמאי המותקן לצד מכל SV-K . פתרון זה מצמצם את האפשרות לדליפת הגז הדוחף ממכל חומר הכיבוי, כמו כן תכנון זה מבטיח את בטיחות מפעילי הכלים וזאת משום שמכל חומר הכיבוי אינו עומד בלחץ.

 

Share on Facebook